Cart
  • Blog
  • Zakelijk

Contact

EASLY B.V.

Nederland, Utrechthaven 12A,
3433 PN Nieuwegein

klantenservice@easly.nl

+31 85 76 03 953

EASLY B.V.

België, Della Faillelaan 4,
2900 Schoten

klantenservice@easly.be

+32 46 507 54 00

Medisch inhoudelijke vraag? 

Heb je een medisch inhoudelijke vraag? Onze artsen zijn er om jouw vragen te beantwoorden en je te adviseren op medisch gebied. Kom in contact met ons medisch team op één van de volgende manieren: 

– Bel met de klantenservice via +31 85 76 03953 en vraag naar één van de artsen.

– Chat met de klantenservice via het chat-icoontje rechts onderin op de website en vraag naar één van de artsen.

– Mail direct naar artsen@easly.nl. 

Onze artsen zijn onafhankelijk en hebben een medisch beroepsgeheim. Jouw vragen worden altijd vertrouwelijk behandeld. 

 

Klachten?

Indien u een klacht heeft over onze producten of dienstverlening, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier, of dit kan via een duidelijk omschreven e-mail naar klantenservice@easly.nl. U ontvangt binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons. Mocht u het als consument niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/). Voor zowel consumenten als zakelijke klanten geldt dat zij, indien zij niet tevreden zijn over de afhandeling van de klacht, de klacht ter bemiddeling kunnen voorleggen aan Thuiswinkel, voor consumenten via www.sgc.nl en voor zakelijke klanten via www.thuiswinkel.org.